ZM Warmia z nowymi możliwościami dla HoReCa

31 stycznia 2018

Zakłady Mięsne Warmia rozwijają swój udział w branży HoReCa. Firma chce zaopatrywać regionalne restauracje i hotele w swoje produkty i stawia przede wszystkim na wołowinę.

 

ZM Warmia posiada ponad 70 sklepów własnych i jest właścicielem sieci restauracji/sklepów Steakownia. Firma chce rozwijać również swój udział w branży HoReCa, głównie na terenie Warmii i Mazur oraz województw ościennych. Firma zakupiła samochód-chłodnię i powołała w firmie komórkę dedykowaną do obsługi zamówień HoReCa.

 

Z branżą HoReCa współpracujemy od dłuższego czasu. Obecnie obserwujemy większe zainteresowanie ofertą wołowiny dojrzewającej z linii „Sztuka mięsa”. Restauratorzy doceniają jakość naszego mięsa pochodzącego z własnej hodowli oraz od lokalnych dostawców Dostrzegamy duży potencjał w tym segmencie i dlatego zamierzamy wzmacniać swoją obecność w tym kanale – mówi Bartosz Jankowiak, kierownik marketingu i sprzedaży regionalnej Zakładów Mięsnych Warmia.

 

W ofercie Zakładów Mięsnych Warmia znajdują się m.in. steki z wołowiny dojrzewającej, burgery oraz szeroki asortyment wołowiny kulinarnej.